De Bruine Beer heeft het nog nooit zo bruin gescheten. En dat wil wat zeggen. Natuurlijk snapt hij dat het gekozen moment deze uiting helpt om op te vallen. En natuurlijk zullen door deze ‘ideale’ combinatie massa’s mensen zich geprikkeld voelen.
Inderdaad, was Fightstuff maar in Alphen aan den Rijn geweest, dan had iedereen het overleefd. Want zij weten hoe je dat doet, hoe je kogels kunt ontwijken die willekeurig worden afgevuurd, hoe je omgaat met de plotselinge stress wanneer je op je gewone winkeldag bruut overvallen wordt, hoe je niet door je hoofd was geschoten op het moment dat de loop erop gericht was. Als je maar een paar lessen had gehad bij Fightstuff, dan had je nu niet dood op de grond gelegen.
Er is zo’n ongeschreven regel, die aangeeft dat er een bepaalde tijdsduur moet zitten tussen een nieuwsfeit en het gebruik ervan. Dat heeft Fightstuff in ieder geval niet door. De juiste verhouding tussen ‘balls and brains’ is er nooit geweest en Fightstuff levert daar opnieuw het bewijs van. De Bruine Beer gaat nog een keer schijten, want dat moet hij chronisch van dit soort dingen.
Walgelijk.
Inderdaad walgelijk. Is het bekend hoe deze advertentie verspreid is (digitaal, print)?
PS overleefd, alinea 2, regel 1, schrijf je met een D…
Te ziek voor woorden.
@Henk Het is toch echt met een t.
Volgens mij kun je gewoon helemaal niet inhaken op dit soort traumatische gebeurtenissen, ongeacht de tijd die ertussen zit. De Tweede Wereldoorlog, 9/11… gewoon niet doen.
Om een voorbeeld te noemen: http://www.versereclame.nl/2010/09/10/inhaken-op-9-11-een-no-go/
@Gonnie: helemaal eens, sommige gebeurtenissen mag je nooit gebruiken.