Bij voetbal is niks zeker. Het spel is pas gespeeld als het laatste fluitsignaal geklonken heeft. Tot die tijd kan er nog van alles gebeuren. Scoor je die beslissende goal, dan ben je de held. Maar wordt je splijtende pass gekraakt door een verdediger, dan ben je de schlemiel van het toernooi.
Hoe de wereldsterren het er dit WK van af gaan brengen, weet nog niemand, maar Nike geeft met deze commercial op schitterende wijze een aantal kijkjes in hun glazen bol. The story continues op hun YouTube-kanaal met onder meer de filmtrailer van de film over Ronaldo, een kort interview met de buren van Rooney en de Tell Sell-achtige commercial voor de Ronaldinho Samba-Robics.
En ook nog Hollands glorie erin: de band Focus
Super gave film!
Ronaldinho speelt beter in commercials dan in wedstrijden.
Gelukkig Focus in de film als Nederlandse bijdrage. Had er niet aan moeten denken dat ze Van Gaal hadden gekozen om in Write the future mee te spelen. Hij is nu al onuitstaanbaar. Alhoewel: als ze hem portretteren als een coach die de verkeerde keuzes maakt …