Ik erger me al maanden aan bovenstaande Mentos-commercial. Hoe krijgen ze het toch voor elkaar om zo ontzettend weinig ‘appetite’ in die commercial te verwerken? Sterker nog: om er zo’n waanzinnig onsmakelijk gezicht van te maken? Concurrent Frisk slaagde er een paar jaar geleden ook al in om zo’n abjecte commercial te produceren.
En nu ik toch bezig ben met het frisse-mondensegment: de Smint-campagne ‘Smint-me’ ontbeert ook het nodige raffinement. Wat een slap verhaaltje. Als je het al een verhaaltje mag noemen. Het enige voordeel ten opzichte van Mentos en Frisk, is dat de film niet afstotelijk is. En dat is wel eens anders geweest bij Smint.
Ha Bruine Beer, je bent nog iets vergeten: Stimorol Senses. Kijk maar http://www.youtube.com/watch?v=oc1DIWpc4R4&NR=1
Ook bagger.
Ik vind die van Smint eigenlijk afstotelijker dan die van Mentos. Die van Smint lijkt wel op een Coke Zero TVC zonder de humor.
Ik hoor niemand iets zeggen over de vergelijking met die klassieke scene uit de film Deliverence http://www.youtube.com/watch?v=Uzae_SqbmDE
Blijft een wanstaltig stukje reclame natuurlijk. Daar niet van.