Ze zijn weer voorbij die vermaledijde kerstdagen. Die dagen waarop je bijna fysiek gedwongen wordt te veel te eten en drinken. Nou ja, voorbij – oud & nieuw volgt nog. Om je te sterken in je verzet tegen de overvloed, kun je hierboven het filmpje bekijken dat het New York Health Department sinds kort inzet tegen het overmatig consumeren van frisdrank. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik als Bruine Beer niet onder de indruk ben van campagnes die je angst inboezemen. Niettemin zijn de beelden nogal ‘gross’.
Het Roze Olifantje – Ik denk er niet aan
Categorieën
- Het Zwarte SchaapBuitenstaander
Archief
5 Toplinks van de maand
Links
- 1st Floor Graphics
- Adformatie
- adgoodness
- Ads of the World
- All Shades Of Cool
- Amsterdam Ad Blog
- Bannerblog
- Blogilvy
- Brandactivation
- CR Blog
- Creatie
- Dutch Bloggies
- DutchCowboys
- Fubiz
- FWAOne Photo a Day
- Hardcopy
- Het Zesde Vlak
- I Believe in Advertising
- I Love Typography
- in10 weblog
- It’s nice that
- Joelapompe
- Marketingfacts
- Molblog
- Nalden
- NewWork
- Osocio
- Reclamewereld
- Scary Ideas
- Stoobb krijt
- The FWA
- TheDieLine
- Topleftpixel
- Young Marketing
- YouTube kanaal
- Zeek&Destroy
Roept u maar