Je hebt van die campagnes, daarvan blijf je lopen. Naar het toilet bedoel ik. Dit is er zo een. Nooit gedacht dat ik dit nog zou meemaken als Bruine Beer. Maar echt, er is iemand die bruiner kan schijten dan ik. Die bruinpoeper is Y&R uit Milaan, voor het nog veel bruinere Glassing.
Ik ben even op de website van Glassing gaan kijken in de hoop daar iets beters tegen te komen. Maar nee. De propositie van het merk staat er wel. Copy paste: “Glassing means funny sunglasses with a moderate price. It is available in different and flashy shades of colour, to satisfy consumers’ tastes. These features, together with a good price and standardized models, distinguish our sunglasses brand from the other competitors.”
Als je ‘sunglasses’ vervangt door ‘watches’, doet de propositie een beetje denken aan die van Swatch uit de begindagen, als je het mij vraagt. Niet letterlijk overigens, want er is een verschil; het lukte Swatch destijds wél om een toffe campagne te hebben.
Toch knap dat hij blijft zitten als je geen neus hebt. Zou dat de catch zijn?
Ge kent em er wel lekker tusse frotte
French kissing is over!!!!
@missinglink: volgens Adformatie ook, maar wat weten die nou :)
Die zijn sowieso altijd erg laat. Tja, dat krijg je met dat soort media.
[...] via hetrozeolifantje.nl [...]