Onder de titel “crunchy outside, refreshing inside” brengt Mentos een klein communicatiecryptogrammetje. De best online casino Bruine Beer is bang dat zelfs de geoefende consument even moeite zal hebben om dit te begrijpen, maar er zit echt een boodschap in deze uitingen.
Waarom is dit cryptisch?
Of ben ik zo super conceptueel-visueel-intellectueel dat ik het meteen snap?
Alles behalve cryptisch!
Of ook ik ben zo super conceptueel-visueel-intellectueel ;-)
Er kijken natuurlijk ook alleen maar super conceptueel-visueel-intellectuele mensen op deze blog.. ;-)
Wat is ‘super-conceptueel-visueel-intellectueel’? Moeilijke, onbegrijpbare dingen maken waar de lezer langer dan de 1,3* seconden over doet?
*de tijd die er genomen wordt voor een advertentie.
ik had ‘em in 0,79 sec.
Veel te ver gezocht en mensen zouden hem inderdaad niet snel begrijpen, en natuurlijk kunnen we gaan opscheppen over hoe snel we hem wel hebben gezien, alleen de reden dat je op deze site zit is omdat je je interesseert voor reclame en dus ook meer ervaring erin hebt. Maar de campagne zuigt big time, slaat nergens op