Een leuke, simpele commercial van Publicis uit Milan voor ‘Magro Parmalat’, een magere melk. Gegeven: een jonge, Italiaanse man gaat naar zijn werk en neemt afscheid van zijn familieleden, en die zijn – zoals dat hoort in een Katholiek land – nogal talrijk. De grootte van de behuizing van de familie staat echter in schril contrast met het aantal mensen. Een simpel, maar vooral slim idee. Duurt wel een beetje lang voor een simpel gegeven. Maar ja, da’s ook typisch Italiaans: piano.
Het Roze Olifantje – Ik denk er niet aan
Categorieën
- Het Zwarte SchaapBuitenstaander
Archief
5 Toplinks van de maand
Links
- 1st Floor Graphics
- Adformatie
- adgoodness
- Ads of the World
- All Shades Of Cool
- Amsterdam Ad Blog
- Bannerblog
- Blogilvy
- Brandactivation
- CR Blog
- Creatie
- Dutch Bloggies
- DutchCowboys
- Fubiz
- FWAOne Photo a Day
- Hardcopy
- Het Zesde Vlak
- I Believe in Advertising
- I Love Typography
- in10 weblog
- It’s nice that
- Joelapompe
- Marketingfacts
- Molblog
- Nalden
- NewWork
- Osocio
- Reclamewereld
- Scary Ideas
- Stoobb krijt
- The FWA
- TheDieLine
- Topleftpixel
- Young Marketing
- YouTube kanaal
- Zeek&Destroy
Roept u maar