Het Roze Olifantje – Ik denk er niet aan

woensdag 16 september 2009

Inhaken op Bea

Bea

Prinsjesdag, the day after. Terwijl het in Den Haag nog politiek nadreunt, hebben we bij Het Roze Olifantje de netten opgehaald wat betreft de creatieve inhakers.

Geen uitgesproken meningen van mijn collega’s, en eerlijk gezegd wist ik het ook niet. Nou twijfel ik wel vaker, maar in dit geval niet over de uitingen. Ze haken stuk voor stuk in op het feit Prinsjesdag. De een wat duidelijker dan de andere, maar vaagheid in haar puurste vorm ben ik gisteren niet tegengekomen.

Waar ik vannacht wel over heb liggen piekeren is de vraag: wat maakt een goede inhaker? Is het een vereiste dat de kernwaarden van je merk dicht bij de boodschap van de miljoenennota ligt? Of kun je er iets met de haren bijslepen om een leuke grap te maken? Zijn woordgrappen not done of een must?

Wederom weer veel vragen van een twijfelend dier. Ik hoor graag jullie volgorde, van goed naar slecht. En mocht er nog een inhaker ontbreken: info [at] hetrozeolifantje.nl.

In willekeurige volgorde:

1. Burger King

BurgerKing

2. Athlon Car Lease

AthlonCarLease

3. Bosch

WouterBosch

4. Tele2

Tele2

5. KPN

KPN

6. Douwe Egberts Koffie & Kado

KoffieKado

7. Knorr Vie

KnorrVie

8. ICT-Office

ICT

9. GGZ

GGZ

10. Dirk

Dirk


8 reacties op “Inhaken op Bea”

  1. 1-10-3-5-2-4-7-6-9-8

  2. 1 en 10 vind ik leuk. de rest niet

  3. 1 is de winnaar!

  4. …voor mij dan

  5. 9, 0, 2, 10

  6. 1 – leuk
    2 – redelijk
    3 – slecht
    4 – gaat wel
    5 – leuk
    6 – redelijk
    7 – slecht
    8 – slecht
    9 – inhaker?
    10 – leuk

    ergo: KPN is het best. Burger King en Dirk volgen.

  7. http://www.marketingtribune.nl/nieuws/Toyota-ziet-twee-lichtpuntjes-in-de-economie/

  8. [...] [...]

Roept u maar