Veelvoorkomende associaties van De Bruine Beer met pretparken zijn: achtbanen, zeurende kinderen, draaimolens, kleffe vingers van het ijsje-eten, foto’s maken, lange wachtrijen, waterpret en de constant aanwezige lucht van frituurvet. Kortom: gezelligheid voor het hele gezin.
Als ik vervolgens bovenstaande Boomerang-kaart van Walibi World zie, waarop een redelijk suggestieve heading gecombineerd wordt met een halfnaakt model en een caribisch tropenstrand (dat ze bij Walibi écht niet hebben), dan zakt mijn bruine vacht tot onder mijn enkels.
Fuck die vier euro korting per persoon bij inlevering van deze kaart. Dit jaar dus niet naar Walibi met de welpjes.
Wat slècht!!
Met ene Karl die als hoofd animatie de ochtend gymnastiek verzorgd zeker.
Duidelijk iemand van de HEAO Communciatie Jügend bij Walibi geweest die daar de ‘creatieve’ beslissingen mocht nemen omdat hoofd Communicatie op vakantie is. Dat zal hem/haar nog bezuren. En terecht.