Je hebt bier en je hebt bier. Bier van toen en bier van nu. Zoogami is duidelijk bier van nu. Alleen al om het feit dat je Zoogami online kunt nuttigen. Niet echt het goudgele goedje naar binnen gieten, maar de belevenis van het drinken van het biertje. Zoogami is contemporary beer. En wat contemporary is bepaal je zelf. Invullen en ad fundum maar. Alcohol for the brain. Het is geen onvervalste Rode Hond, want de doorstuurfunctionaliteit zijn ze vergeten. Geinig beeldmerk trouwens.
Het Roze Olifantje – Ik denk er niet aan
Categorieën
- Het Zwarte SchaapBuitenstaander
Archief
5 Toplinks van de maand
Links
- 1st Floor Graphics
- Adformatie
- adgoodness
- Ads of the World
- All Shades Of Cool
- Amsterdam Ad Blog
- Bannerblog
- Blogilvy
- Brandactivation
- CR Blog
- Creatie
- Dutch Bloggies
- DutchCowboys
- Fubiz
- FWAOne Photo a Day
- Hardcopy
- Het Zesde Vlak
- I Believe in Advertising
- I Love Typography
- in10 weblog
- It’s nice that
- Joelapompe
- Marketingfacts
- Molblog
- Nalden
- NewWork
- Osocio
- Reclamewereld
- Scary Ideas
- Stoobb krijt
- The FWA
- TheDieLine
- Topleftpixel
- Young Marketing
- YouTube kanaal
- Zeek&Destroy
Roept u maar