We hebben niet vaak uitgesproken vrouwvriendelijke posts op Het Roze Olifantje. Vandaag is het anders. Signs is een echte mini feelgood movie. Zou zo op maandag- of dinsdagavond op Net5 kunnen worden uitgezonden. Maar rechtvaardigt dat een post op dit reclameblog? Niet echt.
Gelukkig kon ik Signs toch plaatsen, want er is iets mee. Op het eerste gezicht is het ‘gewoon een film’, maar hij is gemaakt door Patrick Hughes, maker van onder andere Vodafone-, Ford- en Honda-commercials. Verder zag ik op de aftiteling Publicis Mojo staan, een vooraanstaand bureau downunder. Dus bekeek ik Signs nog een keer en toen ontdekte ik dat het eigenlijk gewoon een extended commercial is voor: …
Schweppes!!
Zit toch goed in mekaar hoor…
Goed opgelet, Wessel.
Wat me in eerst instantie opvalt is het breedbeeld formaat in YouTube, was ik nog niet eerder tegen gekomen.
Maar daarna bleek het gewoonweg een supergave film te zijn. Trek het niet vaak, langs filmpjes op internet, maar deze was leuk. Hele leuk.
Ik ga voor antwoord c of d. Xerox papier of aan andere naar keuze of het instituut voor dovenonderwijs. Je merkt dat ik twijfel.
En dan ook nog even wat anders. Dit bericht is geplaatst door gebruiker de Gouden Leeuw, maar dat is ook een categorie. Hoe zit dat precies? Of post een bepaalde gebruiker alleen maar in 1 categorie en dis het daarom bij toeval exact gelijk aan elkaar. Of klopt de tekst onder de post simpelweg niet en is het logsicher. Moet het enkel zijn -Gepost inde categorie De Gouden Leeuw- ?
@ patrick: antwoord c en d zijn beide fout. Kijk nog maar eens goed. Moet geen probleem zijn, omdat het inderdaad een leuke film is. Een rasechte Gouden Leeuw.
En ja, in de meeste gevallen zal het zo zijn dat ik post in de categorie De Gouden Leeuw. Dat ligt niet aan mij, want ik heb overal een mening over. Maar de andere dieren kunnen het niet echt waarderen als ik me met hun zaken bemoei.