Altijd mooi, die teasers. Deze advertentie staat vandaag in onder andere het Brabants Dagblad. De Witte Geit is benieuwd wie de adverteerder is en wat de boodschap. Verder vraagt hij zich af of teasers (nog) wel werken.
Het succes van een teaser is van talloze factoren afhankelijk. Factoren waar je als adverteerder weinig of geen invloed op hebt. De Witte Geit heeft zo zijn bedenkingen over de teaser, maar desondanks is hij niet minder nieuwsgierig. Want creatief gezien blijft het een interessant fenomeen. Wordt vervolgd.
je zou bijna denken aan een nieuwe smaak van dat Sisi Frizzr. Die stomme ananas kwam er al in voor, misschien dat hij zijn vriendje de kokosnoot heeft uitgenodigd om een nieuw mixdrankje te maken voor de op handen zijnde zomer… en misschien is het budget van Sisi wat betreft grafische productie gedecimeerd en hebben ze nu gekozen voor een “real-life”-look i.p.v. de geanimeerde look die we al kenden: http://www.youtube.com/watch?v=RO4B7SjR9Ho
product+introduceren+teasen=veel geld met soms resultaat
Openbaar kunstbezit?
“Fruit & Form – Ananas kokos” van Sultana?
Het nieuwste solide camerastatief van (pine)Apple?
Voodoo fruit?
[...] heeft even geduurd (meer dan een week), maar nu heb ik dan toch het vervolg van de ananas-teaser. Helaas nog geen antwoorden – het wordt alleen maar vager. Gezien taal en beeldtaal zou het wel [...]
[...] Ik schreef al eerder over de teasers die in het Brabants Dagblad verschenen. Op