Ik, als De Gouden Leeuw, ben niet zo’n Apple-adept als enkele van mijn dierenvrienden. Eigenlijk vind ik Apple een typisch dweepmerk, maar daar kom ik nog wel eens op terug. Vandaag wil ik de Apple-volgelingen onder ons een plezier doen. Door ze even te laten zien waarvoor ze alvast kunnen gaan sparen: de iPod Touch. En tegelijk wil ik iedereen attenderen op het geweldige werk van deze reclamemaker in zijn hoogwerker. Hij was de afgelopen dagen live te zien in Toronto.
Je merkt aan het bericht dat je geen Apple-adept bent. Hoezo sparen voor een iPod Touch? We hebben ‘m allang.
@Sigrid: de allernieuwste natuurlijk. Wist je dat nog niet dan?
Haha, goed bezig Gouden Leeuw!
Nu iedereen weet dat Sigrid een oude iPod Touch heeft, kunnen we verder.
Goede kost voor een vrijdag nacht.
Jij snapt het tenminste, OneInsider
[...] De echte reclamemaker, ik schreef er al eerder over. Stoere mannen die door weer en wind, uren aan een stuk, meters boven de grond en met gevaar voor eigen leven werken aan reclamische kunstwerken. En van dat mooie, uitstervende ambacht is nu een documentaire gemaakt. [...]