Het ziet er wat gewoontjes uit deze campagne. Een groepsfoto met je collega’s, als achtergrond een trap in een simpel kantoorpand en bovenin in beeld ook nog een zwart rond ding. Niks bijzonders, totdat je de body net onder de foto gaat lezen. Daar staat te lezen: “Upper row (from left to right): reads other people’s mail, leaves early, keeps alcohol in the drawer, steals office supplies. Lower row (from left to right): always late, she is a man, nose picker, cries constantly, doesn’t work here.” Een mooie manier om te duiden dat jij als leverancier van bewakingscamera’s echt alles ziet wat er binnen het bedrijf gebeurt. Of je daar als personeelslid blij van wordt is een tweede.
Het Roze Olifantje – Ik denk er niet aan
Categorieën
- Het Zwarte SchaapBuitenstaander
Archief
5 Toplinks van de maand
Links
- 1st Floor Graphics
- Adformatie
- adgoodness
- Ads of the World
- All Shades Of Cool
- Amsterdam Ad Blog
- Bannerblog
- Blogilvy
- Brandactivation
- CR Blog
- Creatie
- Dutch Bloggies
- DutchCowboys
- Fubiz
- FWAOne Photo a Day
- Hardcopy
- Het Zesde Vlak
- I Believe in Advertising
- I Love Typography
- in10 weblog
- It’s nice that
- Joelapompe
- Marketingfacts
- Molblog
- Nalden
- NewWork
- Osocio
- Reclamewereld
- Scary Ideas
- Stoobb krijt
- The FWA
- TheDieLine
- Topleftpixel
- Young Marketing
- YouTube kanaal
- Zeek&Destroy
Roept u maar