De sales promotion-acties van Albert Heijn worden almaar succesvoller. Ze slagen er zelfs in om succesvolle acties van concurrenten nog groter en effectiever te maken. Eerder dit jaar flikten ze dat met de voetbalplaatjes (van Plus) en nu gaat het ze ongetwijfeld online casino voor het tweede jaar op rij lukken met de Efteling-actie (die ze liefdevol hebben overgenomen van C1000). O ja, de commercial van dit jaar is net even anders dan die van vorig jaar. Hieronder staat de oude commercial. Zoek de verschillen.
Het Roze Olifantje – Ik denk er niet aan
Categorieën
- Het Zwarte SchaapBuitenstaander
Archief
5 Toplinks van de maand
Links
- 1st Floor Graphics
- Adformatie
- adgoodness
- Ads of the World
- All Shades Of Cool
- Amsterdam Ad Blog
- Bannerblog
- Blogilvy
- Brandactivation
- CR Blog
- Creatie
- Dutch Bloggies
- DutchCowboys
- Fubiz
- FWAOne Photo a Day
- Hardcopy
- Het Zesde Vlak
- I Believe in Advertising
- I Love Typography
- in10 weblog
- It’s nice that
- Joelapompe
- Marketingfacts
- Molblog
- Nalden
- NewWork
- Osocio
- Reclamewereld
- Scary Ideas
- Stoobb krijt
- The FWA
- TheDieLine
- Topleftpixel
- Young Marketing
- YouTube kanaal
- Zeek&Destroy
Roept u maar