AllerHande van Albert Heijn. Het ziet er prima uit, heeft een trouwe schare lezers, genereert omzet voor AH en fungeert ook nog eens als advertentiefuik. Er is geen retailer die niet precies hetzelfde zou willen. Nummer 4 van dit jaar is net uit en Het Roze Olifantje kijkt eens kritisch naar de commerciĆ«le boodschappen in dit Paasnummer. Natuurlijk staat het nummer boordevol inhakers. Bijvoorbeeld van Friesche Vlag. Ja leuk, zo’n framboos in een eierdopje! Slimme heading, ook!
Het Roze Olifantje – Ik denk er niet aan
Categorieën
- Het Zwarte SchaapBuitenstaander
Archief
5 Toplinks van de maand
Links
- 1st Floor Graphics
- Adformatie
- adgoodness
- Ads of the World
- All Shades Of Cool
- Amsterdam Ad Blog
- Bannerblog
- Blogilvy
- Brandactivation
- CR Blog
- Creatie
- Dutch Bloggies
- DutchCowboys
- Fubiz
- FWAOne Photo a Day
- Hardcopy
- Het Zesde Vlak
- I Believe in Advertising
- I Love Typography
- in10 weblog
- It’s nice that
- Joelapompe
- Marketingfacts
- Molblog
- Nalden
- NewWork
- Osocio
- Reclamewereld
- Scary Ideas
- Stoobb krijt
- The FWA
- TheDieLine
- Topleftpixel
- Young Marketing
- YouTube kanaal
- Zeek&Destroy
Roept u maar