Het Roze Olifantje – Ik denk er niet aan

vrijdag 10 april 2009

De grote verdwijntruc

Wat moeten we hier nu mee? Eigenlijk vind ik het helemaal niets, maar toch kan ik me voorstellen dat deze commercial van Kruidvat effectief is. Ik bedoel: de belofte is lang niet slecht. Veel mensen zullen zich aangesproken voelen door de grote bespaartruc van Hans Kazan en Kruidvat. Het is bovendien een goede match wat betreft doelgroepen: goedkoop amusement past perfect bij een goedkope drogist. Dus al met al een Gouden Leeuw. Het valt me wel op dat Hans Kazan flink wat kilootjes is aangekomen. Jammer dat hij daar geen verdwijntruc voor heeft.


3 reacties op “De grote verdwijntruc”

  1. Wel link dat ze al die a-merken vergelijken met hun eigen huismerk. Oppassen dat ze niet net als Albert Heijn ruzie krijgen…

  2. Dat bedoel ik Bram…het is wel heel erg dissen van de A-merken. Maar de A-merken zijn langer niet meer zo dominant als dat ze waren voor de supermarkt oorlog.

  3. Ik snap niet dat ze Hans niet echt laten goochelen, i.p.v. die nep film truukjes. Die man is toch een illusionist?

Roept u maar