Het Roze Olifantje – Ik denk er niet aan

donderdag 23 april 2009

Count the black dots

count1

Ja, daar is er weer een. Etos kiest bij hun nieuwe herenverzorgingslijn voor zwarte stippen in het logo. Op hun site vertelt de drogisterijketen dat je met Man In 5 Stappen een frisse en gezonde huid krijgt. Vandaar de keuze van 7 stippen.

Typisch een logo zonder uitgangspunt. Bij Talpa was er nog de link met de afstandsbediening en bij SIX kun je 6 ogen van een dobbelsteen ontdekken. Misschien kiest Etos voor free publicity door net als Taste en Talpa in een rechtszaak te belanden. Maar, wees eerlijk: het tijdperk van de zwarte punten is nu toch echt voorbij. Punt uit.


2 reacties op “Count the black dots”

  1. …en Paarse Krokodil, het logo van Talpa staat ook voor tien, de zender waar ze op te vinden waren. En het schijnt, maar dat heb ik van een art director, dat het ook nog een T is…

  2. Telt deze dan voor de helft?

    http://shubox.net/blog/wp-content/uploads/2008/12/sony_walkman_logo.png

Roept u maar