“Thema kan niet meer zonder actie.” Heb ik dat goed gelezen in Adformatie? Ja, het staat er echt. Gaat het om een exemplaar van een jaar of 10, 15 geleden? Even kijken, nee hij is gerestyled – dus nieuw.
Het gaat me er niet om wie dit zegt, maar als je in 2009 nog met deze teksten komt (om een fusie te rechtvaardigen), loop je erg achter de feiten aan. Thema kan al jarenlang niet zonder actie. En andersom evenmin. Vandaar begrippen als through-the-line en geïntegreerde communicatie. Veruit de meeste reclamebureaus en adverteerders weten dat allang en die kennis passen ze ook al jaren toe. Sommigen zijn wat later. Gelukkig ben je nooit te oud om te leren.
donderdag 26 maart 2009
Nu maar hopen dat Adformatie dit leest. Is Adformatie niet informatie over adverteren? En is adverteren alleen niet meer echt actie? Ik raak hier de weg even kwijt. Hoop dat de Adformatie mij de weg tzt toch weer gaat wijzen. Leuk thema voor een actie toch?
het prikkelt wel, alleen op een verkeerde manier :)