Mooi ding van Sony. Ze hebben een oude techniek uit de kast gehaald, de zogenaamde Zoötroop. Een techniek waarmee, voordat de film bestond, beweging werd gesimuleerd. Aan de binnenzijde van een met sleuven uitgevoerde cilinder bevinden zich beelden in verschillende opeenvolgende houdingen. Als je die maar hard genoeg ronddraait, zie je op een gegeven moment – en bij de juiste omwentelingsnelheid – beweging ontstaan. In dit geval een voetballer. Dit moois is bedacht om de nieuwe Sony Bravia-tv’s te promoten. Ziet er helemaal goed uit!
Het Roze Olifantje – Ik denk er niet aan
Categorieën
- Het Zwarte SchaapBuitenstaander
Archief
5 Toplinks van de maand
Links
- 1st Floor Graphics
- Adformatie
- adgoodness
- Ads of the World
- All Shades Of Cool
- Amsterdam Ad Blog
- Bannerblog
- Blogilvy
- Brandactivation
- CR Blog
- Creatie
- Dutch Bloggies
- DutchCowboys
- Fubiz
- FWAOne Photo a Day
- Hardcopy
- Het Zesde Vlak
- I Believe in Advertising
- I Love Typography
- in10 weblog
- It’s nice that
- Joelapompe
- Marketingfacts
- Molblog
- Nalden
- NewWork
- Osocio
- Reclamewereld
- Scary Ideas
- Stoobb krijt
- The FWA
- TheDieLine
- Topleftpixel
- Young Marketing
- YouTube kanaal
- Zeek&Destroy
Roept u maar