In ‘Got Milk? Deel 1′ vertelde de grijze muis over de klassieke melksnor-campagne uit Amerika. Nu is er op de Nederlandse markt een rip-off van gemaakt voor het product Optimel van Campina. In plaats van een witte, zien we hier een bruine chocolademelksnor. Hopelijk is dit idee ook door de klant verzonnen…
Klik hier voor Got Milk? Deel 1.
lol1: It’s freakin’ Jim Carrey!!
lol2: ook mooi dat de copy direct begint met “Het is nieuw..”
Ik kan er geen chocola van maken.
Wat is hier mis mee?
Wat is hier mis mee? deel 2
Niemand in Nederland kent deze campagne. In de VS is dit een succesvolle campagne. Dus waarom geen kopie/adaptie? Volgens mij zouden reclamecreatieven vaker moeten kijken wat goed heeft gewerkt. Want daar gaat het namelijk om. Wat nou oorspronkelijke concepten. Kies voor iets dat werkt! Goed gedaan ARA!!!
Wel een leuke voor ‘De vrijdagmiddagsnor’ ;-)
Hoho, wie zegt dat het een rip-off is van de campagne uit de VS?
De eind dertigers onder ons kennen vast nog wel de frisdrank van de firma Vrumona met een enorme schuimkraag dat een witte snor veroorzaakte!
Ik ben het helemaal met Stefan eens, niemand kent dat hier in NL. En die campagne is al oud……
Goed gedaan Ara, ik vind het leuk :-)
Je hebt gelijk Mariette. De doelgroep kent waarschijnlijk de ‘got milk’ campagne niet. De mensen uit het vak wel. Dus een beetje ‘ken je klassiekers en doe het niet na’ is hier wel van toepassing, vind ik.
Anders wordt het vanaf vandaag wel heel gemakkelijk. Wel een idee trouwens: ik ga nu alvast de annuals vanaf 1980 erbij halen…