Het Roze Olifantje – Ik denk er niet aan

maandag 23 maart 2009

Bavaria, zo kan het ook

Geen vreemde spraakverwarringen. Geen rare klok-klok-geluiden. En geen flauwe zooi. Deze film is niet nieuw, maar gewoon mooi. Een fijne commercial voor een nog fijner biermerk dat dit jaar zijn 250e verjaardag viert: Guinness. En zoals de film prima duidelijk maakt: it’s still alive!


3 reacties op “Bavaria, zo kan het ook”

  1. Dit zou absoluut niet bij Bavaria passen.
    Lijkt me voldoende reden voor het bureau (Selmore) om toch zoiets voor te stellen aan Bavaria.

  2. Deze commercial levert het bewijs dat het inderdaad anders kan. Guinness doet wat ze al jaren goed doen. Spelen met de o zo herkenbare vorm en kleuren. Ik zeg: stick to your strategy…

  3. Ben het met jullie eens dat de nieuwe Bavaria zuigt, maar deze Guinness vind ik nu ook niet bepaald goed. Zeker niet in vergelijking met de vele andere ‘good things come to those who wait’ commercials. Ik vermoed dat dit een tussendoortje van een ander bureau of uit een ander land is.

Roept u maar