Na Mini, die op een augmented manier een zomerse cabrio liet zien in een advertentie, volgt nu het Donorregister. Ik ben benieuwd hoe het een en ander er uit gaat zien, dat beleven van orgaan- en weefseldonatie, zoals ze zelf zeggen. Vraag me ook af of de augmented hype zal blijven werken op termijn. Je moet toch elke keer met je advertentie – of in dit gevalĀ een mailpack – naar je computer lopen om het echt te gaan ‘beleven’. Volgens mij is het een kwestie van nu snel instappen en bij de volgende halte er weer uit.
Het Roze Olifantje – Ik denk er niet aan
Categorieën
- Het Zwarte SchaapBuitenstaander
Archief
5 Toplinks van de maand
Links
- 1st Floor Graphics
- Adformatie
- adgoodness
- Ads of the World
- All Shades Of Cool
- Amsterdam Ad Blog
- Bannerblog
- Blogilvy
- Brandactivation
- CR Blog
- Creatie
- Dutch Bloggies
- DutchCowboys
- Fubiz
- FWAOne Photo a Day
- Hardcopy
- Het Zesde Vlak
- I Believe in Advertising
- I Love Typography
- in10 weblog
- It’s nice that
- Joelapompe
- Marketingfacts
- Molblog
- Nalden
- NewWork
- Osocio
- Reclamewereld
- Scary Ideas
- Stoobb krijt
- The FWA
- TheDieLine
- Topleftpixel
- Young Marketing
- YouTube kanaal
- Zeek&Destroy
Roept u maar