Mooie gedachte die ik op het web vond. Een associatie over nieuwe Pepsi-logo met overgewicht – obesitas voor de geletterden onder ons. En ik kan me er iets bij voorstellen: alleen al in VS loopt 40% van de Amerikanen kans op extreem overgewicht in 2010. En daarbij horen natuurlijk ook de kinderen… Voorbeeld doet volgen. Jammer dat de maatschappij aan de andere kant van de grote plas zo in elkaar zit dat er maar weinig tijd overblijft voor echt gezond eten. Los van dat ik het geen verbetering vind, zal ik het logo vanaf nu heel anders zien.
Het Roze Olifantje – Ik denk er niet aan
Categorieën
- Het Zwarte SchaapBuitenstaander
Archief
5 Toplinks van de maand
Links
- 1st Floor Graphics
- Adformatie
- adgoodness
- Ads of the World
- All Shades Of Cool
- Amsterdam Ad Blog
- Bannerblog
- Blogilvy
- Brandactivation
- CR Blog
- Creatie
- Dutch Bloggies
- DutchCowboys
- Fubiz
- FWAOne Photo a Day
- Hardcopy
- Het Zesde Vlak
- I Believe in Advertising
- I Love Typography
- in10 weblog
- It’s nice that
- Joelapompe
- Marketingfacts
- Molblog
- Nalden
- NewWork
- Osocio
- Reclamewereld
- Scary Ideas
- Stoobb krijt
- The FWA
- TheDieLine
- Topleftpixel
- Young Marketing
- YouTube kanaal
- Zeek&Destroy
Roept u maar